MYJNIA SAMOCHODOWA

proces rebrandingu

Decyzję o rebrandingu naszej myjni podjęliśmy w marcu 2022 roku. Chcieliśmy, aby myjnia spełniała oczekiwania naszych Klientów w 100%, dlatego poza zmianą nazwy, logotypu czy wyglądu obiektu, poddaliśmy renowacji również urządzenia oraz wymieniliśmy produkty i chemię na te wyższej jakości.

Musimy przyznać, że wizja wdrożenia tych wszystkich działań trochę nas niepokoiła, gdyż na taki ogrom pracy postanowiliśmy nie poświęcić więcej czasu niż kilka tygodni. Z tego powodu podjęliśmy decyzję o powierzeniu większości zadań agencji marketingowej. Zależało nam, aby agencja ta była wielozadaniowa, kreatywna i wychodziła z własnymi inicjatywami. Po wielu poszukiwaniach, zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją HDR Media, która od samego początku wykazała chęć realizacji i przygotowała dla nas obszerną prezentację z proponowanymi wariantami rebrandingu. W skład prezentacji wchodziły propozycje nowej nazwy, logotypów oraz kolorystyki myjni. Nie było łatwo wybrać tylko jeden projekt, gdyż świetnych pomysłów było kilka. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na osadzenie myjni w kolorystyce pomarańczowo-czarnej oraz na nazwę “Warszawska 285”.

Wspólnie wpadliśmy również na pomysł, aby stworzyć maskotkę myjni. Tak oto powstał Swooshy – wasz przewodnik po Warszawskiej 285. Swooshiego możecie spotkać na każdym stanowisku i urządzeniu.

W kolejnych etapach zespół HDR Media przygotował cały projekt obiektu, stanowisk oraz wszelkie instrukcje itp. Finalnie otrzymaliśmy prezentację z wizualizacją wyglądu Warszawskiej 285. Po kilku kosmetycznych zmianach, agencja zajęła się także zamówieniem materiałów i rozplanowaniem remontu.

Z usług HDR Media byliśmy bardzo zadowoleni, więc powierzyliśmy im również zaplanowanie naszego wielkiego otwarcia oraz utworzenie strony internetowej i prowadzenie social mediów. Nie zawiedliśmy się. Zdecydowanie można liczyć na pełne zaangażowanie zespołu i profesjonalne podejście do tematu.